Tuesday, July 5, 2011

adik beradik ku

salam satu malaysia to all my fwen hehehe tp tak byk g kot kwn kt blog ni..

kelakar je kan tajuk aku ni huhuhu tp tak kisah la..saja je aku nk bg kenal korang sume family aku.. aku mempunyai 6 orang adik beradik yang pertama:-

1) ni akak sulong aku.. iaitu Norehan Md Dan (muka dia cm aku tak??huhu)


2) yg second ni abg aku, aku pgl dia shah tp nama dia Mohd Shahril Md Dan.


3) yang ketiga ni kakak aku..dia ni dah kahwin n mempunyai 3 org anak.. Mohd Fazley Hisham, Mohd Fareezal Hazriq n Nur Farisha Hani..ni gmbr dia n laki dia..



4) yg ke-4 lak aku huhu..kiranya aku ni anak perempuan last la..



5) yang ke-5 adik aku lelaki iaitu mohd suhaimi md dan

6) n ni adik aku yg bongsu n tak betul sikit tp senang cite dua2 adik aku laki ni mmg suke melawak je keje dia..



ni jela adik beradik yg aku ada..n kami semua ni sume kepala gle2 n suke wat memekak bile kat umah smpai mak n ayah aku pening huhuhu..n yg paling penting kami ber6 ni msti susah senang sesama..sape yg susah kitorg rmai2 tlong..senang citer tak berkira la huhu...

P/S: WPUN SLALU KITORG GADUH..KITORG TETAP RAPAT.."BAK KATA PEPATAH AIR YANG DICINCANG TIDAK AKAN PUTUS" MCM TULA KITORG NI.. :)

No comments:

Post a Comment